Skona mig

Jaha, då var julen över för den här gången. Är det bara jag som alltid får en känsla av tomhet när julen är över? Julklappshetsen är borta å julhandeln är över... Ja då känns det lite tomt.

Min jul har varit alldeles perfekt. Julafton hemma hos mamma å pappa med farmor och kusiner. Mitt hembakta vörtbröd och Tobbes revbensspjäll blev en stor hit! Jag fick mitt överkast, så nu e sängen hemma bäddad så fint så fint! Nu måste jag bara hitta fina kuddar som passar till!
Å ni som var nyfikna, Tobbe fick en weekendresa till Dublin av mig! Den 20 januari sticker vi iväg. Då ska jag visa honom mitt Dublin som jag saknat så mycket, det var hela fem år sen jag var där och pluggade, det är helt galet! Är jag inte en bra flickvän så säg!
Juldagen/Annandagen spenderade vi ute på Tobbes land med hela hans gigantiska familj. Fina klappar fick vi där också, ett superfint nyckelskåp, Iittalaglas å lite stålar. För dom kommer vi köpa vårt soffbord som vi velat ha i typ ett halvår! Vi åt supergod kalkonmiddag å gjorde släktträd!
Jag hoppas att ni har haft en lika härlig jul som jag haft!

Nu hoppas vi att vi inte åker på magsjuka som många i Tobbes familj har fått. Tobbe mår redan lite dåligt. Herregud, låt mig slippa, det absolut värsta som finns är magsjuka! Skona mig!

Jaja, nu ska jag återgå till jobbet!
TJipp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0