Panik!

Åååå, jag blir galen. Jag vet inte vad jag ska ha på mig på nyår!!!!!! Jag vill ha en blus som jag har i mitt huvud men de går ju inte för den e ju omöjlig att hitta. Jag hatar när man har en bild av hur man vill se ut. Suck!

Just nu står jag på jobbet men ikväll efter stängning ska jag hem till lillasyster på kusinmiddag med alla kusiner från mammas sida. Det ska bli riktigt mysigt eftersom vi inte firade jul tillsammans. Ska försöka få med mig pojkvännen också som ligger hemma å e "megasjuk". Du vet hur det är när män e sjuka, då håller världen på att gå under! (Puss älskling)

Ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ville skriva mer här så nu ger jag upp. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0