Tycka synd om sig själv

Just nu tycker jag extremt synd om mig själv. Jag ligger hemma i sängen och känner mig oerhört ynklig. Jag har gått och känt mig krasslig men trott att det var allergier. Igår gick jag till läkaren för att be om nya mediciner men hon tyckte hon skulle kolla hur det stod till med mig egentligen. Hon kollade halsen och sa ojoj här var det svullet och när hon skulle kolla i örat gjorde det så ont att tårarna började rinna. Jaha efter några prover konstaterade hon dubbelsidig öroninflammation, bihåleinflammation och streptococker. Det kanske inte var så konstigt att jag mådde lite dåligt...
Nu är det vila och antibiotika som gäller. Buhu.




Kommentarer
Postat av: Carro

Åh tack :D ska försöka göra mer, det är kul när man väl börjar :D Vi ska till hans syster i Grasse. Vart ska ni? Och när? Vi ska sista veckan i juni :)
Krya på dig!

2016-05-25 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0