Hon går?

Igår kom min syster hem från Spanien och kom direkt hit med en massa fina presenter till barnen. Man kan säga att hon gått bananas i barnklädesbutikerna. Två små tjejer som kommer vara snyggast i stan i sommar! Selma fick en klänning med jordgubbar på och hon blev så till sig att hon helt plötsligt började gå. Hon tappade allt fokus och siktade rätt på klänningen. Hennes allra första steg! Jag blev så exalterad att jag nästan hoppade upp och ned. När jag hämtade upp henne ur sängen var jag så spänd på om hon skulle sätta fart idag men nej så blev det inte alls. Hon har inte tagit ett endaste litet steg idag utan bara krupit. Hon ville bara visa att hon kan men är inte riktigt redo än :)




Kommentarer
Postat av: Jessie

Men åh, lilla pluttegulle! Så himla gulligt att hon blev så glad för klänningen att hon började gå :D Hon måste verkligen älska jordgubbar! <3

2016-05-12 @ 13:15:48
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0