Tacksam

Nu är vi ute ur sjukdimman och jag känner mig lättare! Två glada lite hostiga tjejer som orkar hitta på saker igen. Vi är ute och njuter av solen och hänger på öppna förskolan och njuter av vår sportlovsvecka tillsammans vi tjejer. 

Idag när Tobbe slutade jobba åkte vi till cykloteket och köpte en cykelvagn till tjejerna. Som Freja har pratat om denna cykelvagn! Hon blev helt lyrisk och hoppade direkt in och satte sig. Nu längtar vi allihop tills det blir lite varmare så vi kan ge oss ut på en tur. 
Inte nog med att vi kom hem med en cykelvagn, nej, min galna fästman gav mig en cykel. Den är svart och grön och hur fin som helst. Jag provcyklade liiite och den är sååå snabb. Jag vill ge mig ut nu nu nu!!!! Vi kommer göra grymma utflykter i sommar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0