Så stolt

Idag känner jag mig stolt över mig själv, väldigt stolt faktiskt. För några veckor sedan började jag med Viktväktarna och nu har jag gått ner 5,4 kg. Det känns så otroligt bra och det bästa är att jag inte ens saknar något. Jag äter allt bara kontrollerat. Inga förbud bara planering! 
Jag känner mig piggare, gladare och taggad på att fortsätta. Nu ska jag bara få in en rutin med träning också så kommer det gå ännu bättre. Jag längtar till ljusa ljumma kvällar så jag kan ge mig ut med min nya cykel!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Så härlig känsla att vara stolt över sig själv! Och ännu härligare att få känna sig piggare och gladare :) Du är grym! Och dessutom så himla fin! Puss <3

2016-03-07 @ 17:23:37
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0