Fy Mikaela

Ush vad länge sedan det var jag skrev något här, skäms Mikaela! Jag har ingen ursäkt. Jag fastnade i en serie och blev besatt. Jag började titta i julas och har nu sett de fem säsonger som finns. Herregud. Har du inte sett Homeland säger jag bara SE DEN!!!

Knät mår bättre och nu är jag igång igen. I måndags var jag och simmade och det gick bra, jag är väldigt svag men det ska jag råda bot på. Nu jäklar. 

Selma har haft öroninflammation och Freja halsfluss men nu är vi friska allihop *pepparpeppar*. Freja har hur kul som helst på föris och det händer så galet mycket varje dag. Nu pratar hon jättemycket och man kan konversera med henne. Selma kryper och är överallt. Hon har precis upptäckt kattmaten. Suck. Vardagen knallar på helt enkelt.

Idag hängde jag med Carro och Natalie hela dagen och deras gulliga söner Isac och Ebbe. Det är så roligt att vi har bebisar allihop nu. I förra veckan välkomnade vi lilla Ivar till världen och längtar nu efter att få träffa honom och mamma Kicki. Det här kan inte bli annat än en fantastisk vår. 

Jag ska bli bättre på att skriva här jag lovar. Puss på er som hänger kvar 





Kommentarer
Postat av: Carro

Woho ett inlägg, har kollat varje dag

2016-01-29 @ 15:44:25
Postat av: Jessie

Åh, äntligen :D Fantastisk bild och underbart att läsa lite om vad du har för dig <3 Saknar dig min fina vän.

2016-01-29 @ 20:23:43
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0