3 down 1 to go

Idag blev den tredje familjemedlemmen sjuk, 39 graders feber, hosta och en väldans massa snor. Stackars lilla Selma, det är inte lätt att vara sjuk när man är liten. Speciellt inte när man har en sjuk storasyster som tar mammas uppmärksamhet hela tiden och slåss när hon inte får den. Nu har alltså pappan och barnen i den här familjen åkt dit och jag är kvar. Snälla snälla låt mig klara mig. 
Tobbe är i alla fall frisk och tillbaka på jobbet vilket är skönt för honom. Mindre skönt för mig som försöker bolla två gnälliga sjuklingar och få något gjort. Typ lunch eller toabesök eller något för den delen. 

Förlåt för detta eviga tjat om sjukdom men tyvärr är det vad mitt liv handlar om just nu. Jag sitter instängd och kollar på barn-tv dagarna i ända. 

Nu ska jag sova!

Febrig älskling som inte kan hålla sig vaken ❤️



Kommentarer
Postat av: Jessie

Usch, små stackarna och även stackars föräldrarna <3 Låter inget vidare :( Hoppas att ni får vara friska snart!

och förra inlägget, SÅ himla gulligt med spetsklänningarna! Jag kommer smälla av ju <3 Jag har förresten skissat lite på inbjudningarna, ska fortsätta med dem snart snart. Bara så ni vet att jag inte glömt bort dem.

Kram <3

2016-02-24 @ 09:26:01
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0