Sista natten

Här ekar det tomt och det beror på att livet är galet just nu. Nästa helg gifter vi oss och imorgon flyttar vi till vårt fina hus! Vi har dessutom skolat in selmis på dagis så livet går i 180 just nu. Det känns ganska skönt att jag inte har något jobb ännu så jag har kunnat sköta all packning och bröllopsplanering samt inskolning. Snart lugnar det ner sig hoppas jag.

Jag kan inte hjälpa att känna ett uns av vemod inför att lämna den här lägenheten. Jag är ju så, fäller alltid en tår när något förändras, även om det är något bra. Det är så mycket som hänt här. Det var här vi blev gravida och fick våra älskade döttrar. Jag kommer aldrig glömma när vi på skakiga ben öppnade dörren och gick in här som en familj för första gången. Hur skönt att det var att få komma hem, andas ut och sova! Freja sov på mig i soffan i fyra timmar och Tobbe matade mig med pytt i panna. När vi kom hem med Selma förändrades livet igen och vi var en familj på fyra som skulle bo här. Det är hör vi blev en familj och de minnena kommer jag alltid bära med mig. Men nu kommer ett nytt kapitel, där barnen ska få växa upp med gräsmatta, gungor, studsmatta och stora fina rum. Det kommer bli magiskt och jag ser fram emot vad som nu kommer!

Hejdå lägenheten! Tack för allt och det ska bli spännande att se hur du ser ut när svärmor har flyttat in!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Förstår att det är lite överväldigande med allt! Jag ska skrota min bil imorgon och jag fällde en tår när jag bestämde det, Hahaha. Så jag känner absolut igen vemodet. Men allt har sin tid :)
Och så roligt att lägenheten blir kvar i familjen! Måste vara lite skönt och smidigt :)
Snart ses vi! Ska bli så fint <3 saknar dig.

2016-08-26 @ 16:27:25
Postat av: Jessie

Förstår att det är lite överväldigande med allt! Jag ska skrota min bil imorgon och jag fällde en tår när jag bestämde det, Hahaha. Så jag känner absolut igen vemodet. Men allt har sin tid :)
Och så roligt att lägenheten blir kvar i familjen! Måste vara lite skönt och smidigt :)
Snart ses vi! Ska bli så fint <3 saknar dig.

2016-08-26 @ 16:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0