När lugnet lägger sig...

Vilken dag och vilken kväll! Idag var jag och selmson på kalas för lille Frans som fyllde ett år igår. Frans mamma Åsa är galen och hade verkligen gått all in och gjort det så fint. Vimplar och ballonger överallt. En lunchbuffé med grillat kött, hemgjort potatissallad, röror och sallad. Efter det blev det hemgjord babblarna-tårta och tre sorters kakor, hemgjorda såklart. Så trevligt och så gott! En bättre måndag kan man säga. 

På kvällen kom min syster på middag. Gravad lax och dillstuvad potatis, mums! Barnen var galna och vägrade gå och lägga sig. Men nu sover de och lugnet har lagt sig över lägenheten. Det är så tyst just nu så det är skrämmande. Inte ens tobbes luftfuktare är på så så här tyst har det inte varit på länge. Tobbe somnade för en stund sedan och jag passar på att njuta av tystnaden innan jag också somnar. 

Selma kommer börja gå när som helst nu och jag har lyckats gå ned ytterligare 1,2 kg. 8 kg totalt nu fy fan vad jag är bra!

Hörs snart!


Massor med barn och roliga leksaker :)



Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Svar: ja just nu lutar det mot en svart! Enklast att hålla ren.
Blir den lätt varm eller dynan andas bra? :)

2016-04-21 @ 11:10:36
URL: http://sofiawerlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0