Gammelfarmor Tolle

Idag är jag hemma ytterligare en dag med sjuka barn. Selma har så ont i öronen och det gör ont i mig när jag ser hur jobbigt det är för henne. Freja är mycket piggare och feberfri men får stanna hemma med oss ändå. Vi har en kille här som jobbar med att glasa in vår balkong och på förmiddagen var även städaren här så vi kunde inte vara hemma. Vi åkte hem till "gammelfajmoj" som Freja säger (men farmor vill gärna att hon kallar henne Tolle så idag började hon säga fajmoj Tolle, så gulligt :) ). Hon blev så glad och Freja älskar henne. Freja fick kakor och saft i tågmuggen och sedan åka lite på rullatorn! Bra sjukdag ändå!




Min lilla skatt som har så ont så ont <3

 

Kommentarer
Postat av: bella

söta bilder! :)

2016-04-28 @ 16:02:58
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0