Ensamtid?

Klockan är 9 på en lördag och jag är inne i stan. Åh vad mysigt tänker ni, en härlig förmiddag för sig själv i stan och vårsolen. Nej riktigt så härligt är det inte. Jag sitter just nu i väntrummet på en röntgenmottagning och väntar på att få göra en magnetröntgen av min fot som har strulat väldigt länge nu. På senare tid har jag inte kunnat använda foten så nu hoppas jag på svar! Sen däremot då ska jag gå och köpa fina blommor på Hötorget och sen åka hem till min lilla familj och njuta ute i solen. Vi ska fixa vår nya fina inglasade balkong, grill flankstek och kurera oss från den här dumma förkylningen alla åkt på med lite härlig vårluft. Tyvärr fick vi ställa in våra Valborgsplaner men det blir mysigt att fira med bara vår lilla familj också!

Hoppas ni får en härlig Valborg!

Mina fina pioner jag köpte igår. Typiskt att det är en vårblomma annars hade jag haft den i min brudbukett i september!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0