Onsdag

Jag är för trött för att komma på en bra rubrik och då är väl onsdag bra?
Idag har varit en bra dag, ganska lugn. Selma somnade i myspölen redan vid 8 imorse så jag och Freja hade en riktig mysmorgon bara jag och hon. Vi kollade på Lassie och satte upp fin tofs och Freja klädde på sig alldeles själv. Byxorna bak och fram och tröjan upp och ned, men hon gjorde det alldeles själv! Selma fortsatte sova till 10 så jag passade på att vila lite. Sen åkte jag till Täby centrum och träffade Sandra en liten stund och gjorde lite ärenden. Sen var det dags att hämta Freja igen, dagarna går så fort. Vi tog med oss Tanja och barnen och Josefin och barnen och gick till lekparken. De lekte bland alla löv som kommunen blåst ihop i stora högar och Selma hade gungpremiär, det var en riktig hit. Hon var alldeles lycklig och Freja fick ge fart, syskonkärlek!

Tobbe kom hem svinsjuk och fick åka till närakuten och sitta i inhalator, vad är det som händer i den här lilla familjen? Dumma luftvägar. Jag och tjejerna hade en mysig kväll med Bolibompa och lite mys i soffan. När jag skulle natta Selma satt Freja bredvid och myste och sa å mig att vara tyst. Satte upp pekfingret över läpparna och viskade - Mamma, schhh!!! Gullunge.

Nu sover barnen sen ett par timmar och jag ska också gå och lägga mig. Energin just nu är inte på topp alltså, det är jobbigt med alla som hostar och snorar här hemma och dessutom ser jag suddigt på mitt onda öga så jag blir alldeles slut i skallen. Vi hörs imorgon helt enkelt. God natt på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0