Första natten

Inatt sover Selma i sitt rum för allra första gången. Vi får se hur länge hon sover där inne innan hon vill komma in till oss. Jag skulle vilja bo där inne det är supermysigt nu när jag fått göra fint. Nu måste jag bara hitta en mysig matta. Jag vill ha en rund men det verkar svårt att hitta det jag tänkt mig. Nu provar vi det här arrangemanget och ser om lillfisen sover bättre, sämre eller likadant!

Mysiga sovhörnan med tapeten jag älskar från Ferm living. Fin födelsetavla bästa Jessie gjort och fina posters från Wiho design. Jag har även framkallat kort via printasquare på Selma i magen och som nyfödd. Tänkte det var kul att sätta upp! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0