Vecka 37

Nu är vi inne på slutspurten! 
Igår gick jag in i vecka 37. Jag kan fortfarande inte förstå att vi om bara några veckor kommer vara fyra i vår lilla familj. Idag kom vi kanske överens om namn till lillskrutten. Jag trodde aldrig det skulle ske men det gick! Mycket tjafs har det varit men nu tror jag ta mig tusan det känns bra. Både förnamn och två mellannamn! 

Jag är lite nervös för hur min lilla primadonna här hemma ska reagera på lillasyster. Nu kommer världen inte cirkulera kring henne längre, vilken skillnad! Igår var hon på ett riktigt skithumör och ville inte göra något alls. Inte äta, inte hälsa på gäster, ingenting utan bara sura och idag har humöret varit minst sagt föränderligt. Men hon bjöd på ett överflöd av pussar innan nattning till både mig och Tobbe, det är det bästa som finns. 

Hon blev i varje fall lite bortskämd av sin mormor idag. Eller inte så lite. Hon kom över med påskpresenter. Jättefina kläder från polarn och pyrets maskeradkollektion, älskar den! Förutom det fick hon även hennes favorit fruktstänger och askar med russinblandningar! Den här snälla mamman fick en jättefin T-shirt och pappan fick påsköl, vi har det bra vi. Det känns lite tråkigt att inte fira påsk på Gotland i år men så får det vara. Vi får åka nästa år istället med två små galningar. 

Nu ska jag sova, är totalt slut! Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0