Något skumt är det

Hela dagen idag har jag haft konstiga smärtor som kommer och går. Det sitter i ländryggen och jag tycker det påminner väldans mycket om värkar... Det är absolut inte så att jag inte kan hantera det men det känns ordentligt och jag kan inte koppla bort det. Tobbe är jättenojig och tror att det är något i görningen men jag tror bara det är förvärkar. Jag har ju inte ens packat väskan för BB än. Jag gick in i vecka 36 idag så det ska vara några veckor kvar tycker jag. Vi får väl se vad lilltösen bestämmer. Kanske ska ta och packa väskan imorgon i alla fall! Sjukt hur lugn man är denna gången. Förra gången var väskan packad i vecka 30 och allt var förberett. Nu har jag ingen koll på något och vi har inte ens diskuterat med mina föräldrar om de kan vara on call för att ta hand om Freja. Kanske borde ta tag i lite sådant imorgon! 

Idag har vi varit på tekniska museet med Josefin och hennes familj. Kidsen fick busa runt i deras roliga lekrum, springa i gruvan och ha det skoj. Freja älskade det och när vi kom hem slocknade vi alla tre och sov gott! 



När Freja sover middag i sin säng sover de andra fyra familjemedlemmarna i stora sängen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0