Laddad

Just nu är jag extremt trött på att vara gravid och väldigt laddad för att den här lilla tösabiten ska komma ut till oss här i världen. Jag är laddad för förlossningen och tycker det ska bli så spännande att se hur storasyster Freja tar emot vår nya familjemedlem, hennes lillasyster! Imorgon går jag in i vecka 35 så nu är vi verkligen inne på slutspurten. Det är en stor tjej som bor där inne enligt tillväxtultraljudet förra veckan och det känns kan jag säga. Jag känner mig som ett orörligt monster och blir omkörd av pensionärer ute på rollatorpromenader, det känns bra! 

Just nu sitter jag och följer vår syskonvagn på dess färd från Holland, idag kl 15.23 kom den fram till Köpenhamn så förhoppningsvis kommer den hit på måndag. Jag är lite för exalterad över vagnen, haha. Kommer bli spännande att se vad vår lilla vagnvägrare tycker om den, hoppas hoppas hon gillar den! 

Nu ska den hör tjockisen fortsätta kolla på lets dance och käka chips :) 




Kommentarer
Postat av: C

Jag vill också att hon kommer ut även om magen är fin :)

2015-03-14 @ 09:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0