Hejdå!

Idag åkte Jessie hem och det känns lite tomt här hemma. Det är alltid så himla mysigt att ha henne här, och Freja fullkomligt älskar henne. Vi hann med en liten vända i Täby C med lunch på vapiano och liiiite shopping innan barnen bestämde sig för att totalvägra. Då åkte vi in till stan och lämnade av henne vid stationen och sa hejdå. Jag önskar vi bodde närmre varandra <3

Kvällen har varit lugn, vi åt tacos till middag och kollade lite på Saltkråkan innan Freja somnade. När Selma somnade kollade jag på orange is the new black som jag för övrigt är sjukt besviken på senaste säsongen av. Hoppas det blir bättre, har bara sett tre avsnitt. 
Nu sover Selma i sin säng och jag Ska göra detsamma, fast i min säng förstås :).
Godnatt!

En liten bild på selmson när hon sov i vagnen då på den tiden när det var varmt och sommar, inte regn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0