Inte alltid roligt

Just nu är Freja inne i en fas som inte alls är speciellt rolig. Hon sover inte på nätterna vilket leder till en övertrött tjej på dagarna. Hon skriker sig blå när hon inte får som hon vill och idag var hon verkligen fruktansvärd om jag får uttrycka det så. Det var bara att ställa in planer för jag hade ingen lust att ta med surkarten någonstans idag. Vi lyckades åka till rusta för att handla lite schampoo och sådant men efter 10 minuter var hon helt galen. Kombon ingen sömn och grinig unge är inte lika med en glad och energisk mamma kan jag säga. Jag är helt slut. Tobbe och jag orkar knappt titta på varandra för vi är helt slut. Det här är inte en rolig fas. Nu är vi inne i vecka två av den, snälla kan den ta slut snart? 

Snälla snälla låt oss få sova en hel natt alla tre. Snälla! 

Jag vill ha tillbaka min busunge! Hyss och bus är så mycket roligare än skrik och trots!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0