Lucka 14: En bild från en sämre dag i år



Den här bilden får summera inte bara en av de sämre dagarna i år utan helgen från helvetet. I förra veckan började jag känna mig sjuk, ont i halsen och trött. I fredags blev jag riktigt dålig och Tobbe fick vara hemma med barnen så jag kunde sova. På kvällen hade både jag och Tobbe feber. Suck. Lördagen var vi båda skitdåliga, som tur var kunde min lillasyster komma och ta Freja några timmar så vi kunde vila. Selma är ju inte rörlig ännu så hon är inte så jobbig :p. Sen har det fortsatt så och igår kväll hade jag 40 graders feber. Frossade och yrade. Fy tusan säger jag bara. Och på det så somnade min mormor in igår efter lång tids sjukdom. Jag blev så jäkla ledsen. Mormor. Fina fina mormor. Jag kommer sakna dig så <3

*Detta är en del i Kajsons julkalender - vill du också vara med så kan du läsa mer här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0