Söndag

Den här söndagen spenderade vi ute hos tobbes mamma i skärgårdsstad med tobbes mamma och brorsa Andreas med familj. Freja sov största delen av tiden vi var där ute, hon var så jäkla trött, inte konstigt när man vaknar vid 05, suck. Selma har spenderat dagen fastklistrad vid mitt bröst och har i princip käkat hela dagen. Jag antar att det är någon som är i en tillväxtfas just nu. 

På eftermiddagen kom moster Misan över och Freja körde med henne som vanligt. Stackars Misan som var trött efter bröllop igår. 
På kvällen blev det tacos till middag, Tobbe och Freja åt tillsammans och jag en timme senare när Selma godkände att jag tog bort hennes mat. Herregud ibland känner man sig verkligen som en mjölkkossa. 

Imorgon är det ny vecka och nya tag. Jag har massa planer, vi får se vad som hinns med. Ska bland annat till Gustavsberg, kiropraktorn och på mammaträff. I helgen ska jag hänga med två av mina favoriter som båda är preggos just nu. Så himla roligt! Med andra ord så kommer den här veckan bara försvinna! 

Glad busfis idag <3

Det är så fantastiskt att se bandet mellan dessa två systrar redan nu. Selma skiner upp som en sol så fort Freja pratar med henne och Freja blir lugn i närheten av henne. Hon kan vara arg som ett bi, så sätter man henne bredvid syrran och allt är som bortblåst. Syskonkärlek alltså. Jag är så otroligt glad att de har varandra <3



Kommentarer
Postat av: Jessie

Låter som en fin helg trots det där med mjölkkossedelen :) Hoppas att veckan blir kanon <3 Blir så glad av att se de där två gullpluttarna! Puss <3

2015-08-31 @ 17:03:59
Postat av: anna

Vilken fantastiskt fin bild på de där två❤️

2015-09-05 @ 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0