Höst?

Jag vet att dem här sommaren typ varit den sämsta i mannaminne men det blev ju faktiskt sommar till sist. Solen och värmen kom! Jag vet inte om jag vågar skriva det här men jag längtar efter höst... Jag är så förbaskat svettig just nu, det är fortfarande helt galet efter att Selma kom och det är snart 5 månader sedan, gaaah! Jag svettas så det droppar om mig. Helst skulle jag gå runt naken hela dagarna för det är skitjobbigt att ha kläder på. Alla mina vita kläder har blivit helt missfärgade för jag svettas så mycket. Så jäkla äckligt. 
Jag längtar alltså efter lite kylig höstluft. Att kunna gå ut i jeans och en tröja, det är det bästa vädret. 

Idag är jag trött trött trött. Har precis betalat räkningar och ska nu gå å lägga mig. Imorgon är det min dag hemma med båda tjejerna så det lär ju bli fullt ös hela dagen!!

Så här tjusig var jag innan svettningarna kom...

Så här såg jag ut efter.... Hehe Nää den här bilden är från en annan dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0