Härlig sensommardag

Inatt sov jag skitdåligt, låg och vände och vred på mig till någonstans vid 01-01.30. Sedan vid 04.30 vaknade Selma som hade lyckats vrida sig i sängen och låg på bredden i spjälsängen. Den tjejen börjar bli rörlig, man kanske ska fundera på att sänka spjälsängen snart... 
06.45 var det upp och hoppa för båda barnen så det var inte så mycket sömn inatt. Men man börjar bli van och fungerar ändå! 
Vi gick ut till två lekparker på förmiddagen och sedan lämnade jag Tobbe med barnen och mötte upp Carro och Bettan för en lunch på fiket i Ulriksdals slottsträdgård. Mysig miljö, god mat/fika och bästa sällskapet. Jag har sagt det förut men det tåls att sägas igen, när jag träffar dessa tjejer så tankar jag så mycket energi som jag lever på länge! Idag fick jag vara mickis en stund och det var helt underbart!

När jag kom hem så möttes jag av två glada barn och en trött pappa. Det hade gått jättebra, Selma hade sovit och allt var (typ) frid och fröjd, hihi. 
Vi tog vara på de sista timmarna av dagen och åkte för att heja på barnens kusin Axel när han sprang 800 meter på tibblevallen. Väldigt härligt att vara tillbaka i den världen, Gud vad vi hängde på tävlingar när Misan och jag tränade friidrott. Misan tävlade och jag sålde korv :) jag hoppas Freja eller Selma väljer att hålla på med friidrott det är så himla roligt! 

Nu kollar jag på tv och kollar bröllopsinspiration, nästa år smäller det. Lokal är nu officiellt bokad! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0