Tjuvstart på födelsedagen

Imorgon fyller jag 29 år. Jag kan inte förstå att jag är 29 år gammal. Jag trodde jag hade två år till 30, men jag har bara ett jag fattar ingenting, haha. Jag tror det är för att Tobbe är 86:a, då tror jag att jag också är det. Tji fick jag! 

Ingen kan väl påstå att jag inte hunnit med saker under mitt tjugonioåriga liv? Jag har hunnit gå ut skolan, jobbat på en hel drös olika jobb, pluggat engelska i Dublin, pluggat till lärare i Malmö, levt studentliv i Lund, haft kul, haft hjärtesorg, träffat fantastiska människor men framförallt mannen i mitt liv och så har jag fått en dotter. Herregud! Det är fortfarande knäppt att jag är mamma och Tobbe är pappa. Jag tycker att jag precis var en tonåring som bråkade med mamma och tyckte jag var häftigast i världen... Längtar inte efter den perioden med Freja :)

Idag tjuvstartade jag firandet av min dag med en mysig lunch med mina bästa vänner. Jag fick en ansiktsbehandling med tillhörande barnvakt, hur underbara är de inte som ger mig precis vad jag önskade mig allra mest, att få skämma bort mig själv en stund, det är jag fanimig värd! Bästa! 

Nu ska jag sova för att ladda för morgondagen! Godnatt!

Jag och min man för typ tre år sedan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0