Nya tider

Oj vad länge sedan jag skrev, jag har fått klagomål så nu är det väl bäst att jag tar mig i kragen :)

Vad som har hänt? Jo jag har legat på sjukhus med magproblem, varit skitdålig och sen ja, inte så mycket mer. Freja har ändrats jättemycket och ger inte sin mamma någon ensamtid längre på dagarna, därav sämre uppdatering. Sova på dagarna det är verkligen för töntar! Hon sitter helt själv nu men blir sjukt frustrerad för att hon inte kan ta sig upp till sittande själv. Ligga på rygg är värdelöst så jag brukar bulla upp med amningskudden runt henne i myspölen, då kan hon inte göra illa sig om hon ramlar åt något håll. 
Amningen pajade såklart efter min sjukhusvistelse så nu är det bara flaska som gäller så nu kan pappan vara lite mer aktiv i nattning, matning osv vilket är skönt. 

Igår firade vi Valborg hos Carro och John med jöttegod middag och trevligt sällskap!
Idag är deg äckelväder här ned snöblandat regn så jag å Frejski åker nog till Täby C å letar klänning!







Kommentarer
Postat av: C

Wohoo en uppdatering :) mysigt igår ses snart igen

2014-05-01 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0