Jag behöver hjälp!

Jag är så trött på mig själv och det värsta är att jag är så medveten om vad problemet är men ändå lyckas jag inte hålla det jag lovar mig själv varje gång. Jag är en slarver! Eller okej, jag har stenkoll på var allt finns men det är verkligen organiserat kaos. Men vad som är ännu värre är att jag även bor med en slarver. Slarver + slarver = megakaos. Nu är det så stökigt å skitigt här hemma så jag skäms, om någon kommer hit oanmäld öppnar jag inte dörren. Kan inte någon säga till mig på skarpen och tvinga mig att hållan ordning? Snart kommer Freja börja krypa och fara runt i lägenheten och då måste det åtminstone vara fräscht på golven. Hjäääääälp!!

Min lilla gris i fina jordgubbspyjamasen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0