Blä

Idag är ingen bra dag för fröken Montelius, jag vaknade med sprängande huvudvärk och hela kroppen värker. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk...
Dessutom är det hur mycket snö som helst ute och jag blir deprimerad! För exakt en vecka sedan promenerade jag till öppna förskolan i converse och vårjacka, idag blir det en vinterpromenad istället, men innan det blir det lunch med Valla och Malin.

Nu ska jag sniffa på min bebis som ligger och sover tätt tätt intill mig, jag älskar verkligen våra morgnar!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas huvudvärken lägger sig så du kan få en bra dag! Skit i snön, den försvinner snart igen :) Puss

2014-03-20 @ 09:04:54
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0