Trött mamma

Vi har som jag sagt tidigare världens snällaste bebis. Hon skriker inte jättemycket och när hon gör det brukar det vara ganska lätt att lista ut varför. Det bästa är att hon har sovit hela nätter, 6-7 timmar och det har varit hur skönt som helst. Nu de senaste dagarna har hon däremot vaknat vid 3-4 å vill ha mat å efter de ligger hon och snackar så mycket i sin säng, hon skriker inte men ligger å pratar i sömnen å då kam inte jag somna om. Nu är jag bra trött men får väl försöka sova lite på dagen för sen vid 15.30 ska jag och Freja åka och hämta kusinerna i skolan då är det bäst att ha lite energi!

För övrigt så är det en viss liten skrutta som har namnsdag idag, grattis på namnsdagen Freja ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0