Krasslig

Igår var jag, Tobbe och Hampus på bio och såg Hundraåringen, Gud vad bra den var, den rekommenderar jag starkt. Freja var hos mina föräldrar men hon märkte inte ens att vi var borta, hon sov så gott i sin vagn.

Precis innan filmen började jag känna mig krasslig och idag är det värre. Har ont i halsen och är yr och känner mig helt färdig och det är inte för att Frejisen håller mig vaken, hon har sovit så gott i sin säng hela natten. 
Jag hade hoppats på en glad och nöjd bebis idag eftersom jag själv vill vila så mkt som möjligt men det ville inte hon. Vid 13 gav jag upp och packade ned henne i vagnen och gav mig ut i snålblåsten. Det funkade i alla fall för nu sover hon som en liten prinsessa i sin vagn och jag ligger i soffan och tar det lugnt. 

Hon var i alla fall hur glad som helst precis när hon hade käkat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0