Tårar och smärta

Idag gick Tobbe upp tidigt för att komma iväg till jobbet så han kan gå hem tidigt eftersom vi ska ha kalas för lilltösen imorgon och det är en del som ska fixas. Freja vaknade och jag skulle gå och ta upp henne men det gick inte. Min rygg har gett upp totalt och jag fick helt enkelt inte upp henne ur sängen, tillslut bara lyfte jag medan jag samtidigt skrek rätt ut av smärta. När jag sedan skulle byta blöja på Freja på golvet så kom jag inte upp, jag satt där och bara grät för jag hade så ont. Kröp till min telefon och ringde Tobbe som fick vända och komma hem igen. Han får helt enkelt jobba hemifrån idag så att jag kan ropa på honom så fort Freja behöver lyftas eller bytas på. Jag hatar detta! Ska det vara såhär hela graviditeten nu? 



Kommentarer
Postat av: Jessie

Låter helt fruktansvärt. Hade velat vara där och hjälpa dig <3

2014-12-06 @ 10:24:16
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0