Längtar efter dig

Om bara några veckor kommer våra liv att förändras för alltid, vi ska bli mamma och pappa. Jag kan fortfarande inte förstå det, det känns så overkligt trots att jag känner sparkandet i magen varje dag. Jag längtar efter att få äga min kropp igen, men ännu mer längtar jag efter att få träffa dig och se vem du är! Kommer du vara en liten vilding som din pappa? Skrika oavbrutet som din mamma? I vilket fall så är vi redo för dig att komma ut till verkligheten nu. Väskan är packad med dina små kläder och lite saker så mamma och pappa klarar sig, bilstolen väntar och jag biter som vanligt sönder mina kinder för att jag är nervös, hoppas du inte ärver den fula vanan! 
Nu ska mamma lyda dig och gå upp ur sängen och äta lite frukost, det år din order just nu:)




Kommentarer
Postat av: Viktoria

åh vad härligt, grattis!! :D vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-10-29 @ 15:02:54
URL: http://letsriskourlives.blogg.se
Postat av: Jessie

<3<3<3<3 Åh, jag blir alldeles lycklig o pirrig i kroppen av att läsa det här, hihi <3

2013-10-29 @ 21:26:16
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0