Best friend

Just nu sover jag skitdåligt för jag inte hittar någon bra ställning att ligga i. Jag längtar så efter att kunna sova på mage igen, det är det enda rätta!!! Men nu har jag i alla fall köpt en gravid/amningskudde och det är min nya bästa vän, äntligen kan jag ligga hyfsat skönt både i sängen och soffan, sen tycker jag den e himla söt också med bin på, likadan som spjälskyddet till Lillis säng! När jag var å handlade hittade jag även två söta pyjamaser till henne, det var det enda vi saknade nu. En med ugglor (surprise!) och en med Lilla My 💕







Kommentarer
Postat av: Jessie

Så himla söta! Hoppas du kan sova lite bättre nu med kudden :) puss <3

2013-10-30 @ 23:22:43
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0