Tankar

Jag sitter hemma framför datorn och är rätt uttråkad. Jag ska vila och ta det lugnt men jag är ju pigg så jag blir galen av att bara sitta här. Ska snart ta en sväng till Ica i alla fall och köpa något gott att äta till lunch.
Mycket tankar som snurrar i huvudet just nu om allt som väntar och jag håller på att bli galen på att alla säger till en att man ska förvänta sig en jobbig tid framöver, med sömnbrist och oro och bla bla bla... jag är så oerhört trött på att det är det enda man får höra. Kan inte någon bara säga att det är underbart och att den nya lilla personen i familjen gör att det är värt det? Tror ni inte jag vet att det antagligen kommer bli jobbigt och att det kommer bli en stor förändring men jag är inte 15 år jag ska nog klara av det. Jag är verkligen all for att man ska prata om jobbiga saker men ibland måste man också lyfta fram allt det som är bra. Jag har blivit så inställd på att det kommer bli jobbigt att jag glömmer bort att längta. "Njut av den sista tiden ensam nu" får jag höra hela tiden och i mitt hormonella tillstånd börjar jag bli rädd för att den tiden ska ta slut, men det är ju början på en helt ny tid, en spännande och rolig förändring... Jag tänker alldles för mycket!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Det kommer ju bli det mest underbara o fantastiska ni nånsin varit med om o ni kommer ju känna starkare känslor än ni nånsin tidigare gjort!!! Det är klart det kommer va jobbiga stunder, men som sagt - ni vet det o de kommer inte va nånting mot all kärlek o allt fantastiskt ni kommer att uppleva!!! Jag längtar jättemkt till den lilla kommer (tänker på er varje dag) o tills jag kan komma o hälsa på er o pilla på hennes små fötter o se hur lyckligt du kommer att titta på henne <3

Svar: Du är så klok du <3
Mickis

2013-11-15 @ 17:29:10
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0