Tandläkaren!

Nej, ingen bebbe idag så det blev ett besök till tandis. Nu har jag fått en provisorisk tand som ser ut som min egna som jag ska ha tills jag kan få den riktiga någon gång i januari. Skönt att se ut som mig själv igen! 
Efter tandläkaren mötte jag upp Anna inne i stan för en fika. Vi ses alldeles för sällan nu när hon är en upptagen lärare och jag åtminstone förut var upptagen platschef. Men idag fick vi i alla fall till det. Så mysigt att ses en stund å prata ikapp! 

Nu ligger jag i sängen å ska kolla på någon serie tills jag somnar, är helt slut efter dagens tripp till stan :)
Imorgon ska jag kanske gå på bio å se Catching fire, fortsättningen på hunger games, som jag längtat! Gonatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0