Sömntuta

Godmorgon alla som läser min lilla blogg, ni har blivit väldigt många på sistone, himla roligt måste jag säga, det inspirerar mig att skriva lite! 

Jag vaknade för en timme sedan och har legat kvar i sängen i slösurfat lite med mina två små odjur bredvid mig. Det är lustigt hur katterna känner att det är något på gång, dom lämnar inte min sida just nu och är väldigt beroende av varandra, fina killarna. Vi får se om det kommer bli lite svartsjukedrama när vi kommer hem med Lillis. Jag har tjatat om hennes ojämna rörelsemönster men nu har jag i varje fall kommit på en rutin hon har, hon sover hela nätterna, så fort jag går och lägger mig för att sova då blir hon stilla och sedan känner jag henne inte igen förrän ungefär en timme efter jag vaknat, det har gjort mig orolig så många gånger men äntligen har jag insett att det faktiskt är ett mönster. Hoppas det mönstret fortsätter här ute i verkligheten!

Idag är fjärde dagen jag gått över tiden. Jag känner mig piggare än på länge och igår satt jag till och med uppe och kollade på tv när Tobbe gått och lagt dig, det har inte hänt på typ 9 månader! Idag har jag klipptid och efter det ska jag åka på julmarknad med pappa och lillasyster som  är lediga idag, jag klarar inte att bara sitta och vänta! Skönt att bli av med mitt slitna hår. Ikväll är jag ensam gör Tobbe ska på julbord med jobbet, kanske får bjuda in mig själv till mamma å pappa så jag får middag.

Nu ska jag ta mig upp ur sängen och göra frukost, jag är vrålhungrig. Vi hörs senare.




Kommentarer
Postat av: Jessie

Hihi ja du får sysselsätta dig så går tiden lite snabbare och så får vi hoppas att damen snart behagar komma ut!! <3 Fin är du i alla fall, tänk att där inne ligger hon :) Puss o kram <3

2013-11-29 @ 15:52:21
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0