Njuter av lugnet

Sedan jag blev sjukskriven har jag och katterna en morgonritual, så fort Tobbe har gått till jobbet tar båda katterna över hans säng och så somnar vi om och myser hela morgonen. Matte brukar kanske komma upp runt 9-snåret men herrarna ligger kvar någon eller några timmar till, tröttmössor! Just idag har Milen bestämt att han ska ligga mellan mina ben å jag håller på att svettas ihjäl, men vad gör man inte för dessa mysstunder?

Idag har Tobbe halvdag på jobbet, så jag ska hämta upp honom så ska vi ha lite mysdag tillsammans, ikväll åker vi ut till skärgårdsstad för att spendera helgen med tobbes familj, ska bli himla skönt faktiskt! Hoppas ni får en fin allhelgonahelg!








Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas att ni får en mysig helg <3

2013-11-01 @ 21:45:20
URL: http://jessiies.blogg.se
Postat av: Jessie

Ja, det gör jag verkligen :)
Keyloth kommer hem om två veckor, så det är inte lika länge som sist!

2013-11-02 @ 10:25:09
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0