Länge sedan

Gud jag har verkligen glömt bort bloggen. Sist jag skrev hade jag precis sagt upp mig och nu är det så att jag blir kvar. Sjukt! Det blev kaos när jag sa upp mig och helt plötsligt skulle alla sluta för att jag gick. Det slutade med bättre villkor för mig och ett erbjudande jag helt enkelt inte kunde stå emot. Så nu är jag verkligen platschef med fullt ansvar så som det skulle vara och just nu trivs jag väldigt bra!

Annars händer det en del spännande saker i livet som jag får berätta om en annan gång :)
Ska verkligen försöka bli bättre på att titta in här ibland och skriva lite till er som fortfarande hittar hit.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jessie

Äntligen!!! Men oj, det låter ju alldeles super!! Känner du dig lycklig nu? <3 ååh,jag vill ju veta det där spännande som händer :) puss!!!

2013-05-06 @ 21:17:44
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0