Härlig dag

När resten av världen hade vaknat igår så bestämde vi oss för att åka ut till Nykvarn å hälsa på Fredrik och Sussi. Vi tänkte inte på att det var början på en långhelg utan åkte iväg i godan ro. Fy fan alltså, en tripp på ca 40 minuter tog istället nästan två timmar, suck! Men ut kom vi i alla fall och vi hade som vanligt hur mysigt som helst. Vi åt å fikade, drack hemgjord lemonad och åt å fikade igen. Hela dagen ute i solen innan det började regna och åska vid femsnåret. Vid halv elva kom vi hem å då stupade jag i säng, en underbar dag helt enkelt!!

Tyvärr har jag blivit dålig på att komma ihåg att fota, den enda bilden jag lyckades knäppa var denna på Sussi och deras lilla isbjörn Ludde och så en på mitt och Milos morgonmys :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0