Den där känslan...

Dumma dåliga känsla som hade rätt. Min finaste kompis labradoren Moltas blev sjuk i förra veckan, veterinären sa öroninflammation, skönt tänkte vi då blir han bra snabbt. Dagen efter ringde matte och sa att han blivit sämre, ramlade ihop hemma och kunde inte ta sig upp så dom fick åka till veterinären igen. Igår ringde matte jätteledsen och berättade att de trodde att det var något neurologiskt, dom skulle göra skiktröntgen för att hitta felet men vågade inte lova att han skulle överleva narkosen. Nu har det gått två dygn och vi har inte hört något. Jag hoppas hoppas verkligen att det gick bra men jag tror dom skulle hört av sig med bra nyheter...
Jag håller alla tummar jag har för att min älskade vän mår bra! Finaste glada Moltas som alltid vill sitta på mina fötter och bli klappad på hakan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0