Vilken jävla helg!

Jag skulle behöva helg efter helgen för att vila upp mig. Det har verkligen varit fullt ös medvetslös ända sedan i torsdags. På torsdagen var jag, Carro, John och carros mamma på Coldplay som var så jävla grymma. På fredagen var jag, Tobbe, Carro och Bettan ute och åt och sen var vi på Lady Gaga, Shit vilken jäkla show. På lördagen sen var det dags för kräftskiva/25 årsfest som min syster och hennes kompis ordnade på en gård ute på landet. Trots ösregn var det en sjukt rolig kväll och igår mådde man ju som man förtjänade.
Idag har jag fått spendera dagen med att göra sådant vi vanligtvis hinner med under helgen. Handla mat och städa. Förutom det har jag även hunnit med att börja skolan. Jag säger bara suck!
Phew! Nu måste jag laga middag för jag är aphungrig!

Tjing tjong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0