Sommarlov!

Idag hade jag sista tentan för den här terminen och uppsatsen som ska in imorgon har jag redan lämnat in så nu är det sommarlov från skolan. Som jag har längtat! Den här terminen har varit en av de tuffaste i mitt liv å då menar jag inte för att det varit extremt svårt eller mycket att göra utan det har nämligen varit så jävla tufft för mig att hitta motivationen att fullfölja den. Dåliga lärare, oinspirerade seminarier och uppgifter man inte sett någon mening med. Nu väntar jag bara på betyg för att få veta om jag klarat alla kurser eller inte, hoppas hoppas så jag slipper detta nu.
Den här sommaren ska jag använda för att hitta den där motivationen igen. Det är nog bra att få vara borta från skolan ett tag!

Efter tentan idag firade vi med en liten picknick med klassen


Kommentarer
Postat av: Smarre

Duktig flicka. Jag lyssnar på Håkan och laddar för sommaräventyr m dig :)

2012-05-29 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0