God lördag

God morgon!

Här i hushållet Glavare-Montelius har vi varit uppe sen klockan åtta. Meningen var att vi skulle åka till gymmet men tobbes pappa ringde å sa att han kommer över å hjälper fixa till lita skador på lägenheten inför försäljning så det var bara att plocka fram spackel å grejer å sätta igång. Nu håller dom på för fullt och jag håller mig undan tills dom ropar att dom behöver mig. Det blir bäst så. Jag har vikt tvätt, städat på balkongen å burit upp utemöblerna från källaren. Det är nämligen så pass varmt på vår balkong nu så det går att sitta där ute å dricka en kopp kaffe!
Våren är nära nu!!

Snart kommer tobbes brorsa med familj hit för fika å sen blir det en sväng till krauta för å köpa fixargrejor å sen blir det gymmet. Det hinns nog inte med någon mysig promenad i solen idag heller. Men men, det kommer fler fina dagar. Just nu måste fokus ligga på att bli klar med lägenheten, få ut den för försäljning och sen kan vi göra allt mysigt vi vill göra.


Kommentarer
Postat av: Carroliten

Oj, ja det var otippat, jag kommer ihåg att du alltid sa att du inte ville jobbe med småpluttarna:)

Men va bra att de känns bra. Jag skulle också vilja jobba, e galet trött på att plugga men det är en himlans massa kvar för min del. Jag går bara andra året av 4,5 år så de e en låååååång väg kvar!

Engelskan är skitsvår, förra terminen kändes bra men nu känns allt övermäktigt å just nu e jag jjättetrött på det men det är bara att kämpa på. Det kommer bli bättre!

Hur e de med dig å Oliver å lägenhet å allt sånt? Vad gör han nu för tiden?



Stoooooor puss



Fast just nu kan jag sakna att plugga ;) att sen börja jobba är kul.. men det är en liten nackdel...i detta yrket är de direkt inte folk i 20 årsåldern som jobbar... tyvärr..(jag vill ju kunna prata om helgen, kompis/killproblem, ja sånt men det ända man får höra på rasterna är om deras barn eller barnbarn, de gör mig lite galen :P)

MEN som tur är finns det 2 stycken tjejer i min ålder jobbar också på det stället jag är idag. så det är otroligt skönt! vi är nära vänner nu. Man e ju ändå på sitt jobb så himlans mkt! (haha sånt liten grej egentligen, men man saknar folk i sin egen ålder och det hade man ju hela tiden när man pluggar! ) :)...

Jo med oss e det fint :).. lägenheten är så fin, vi trivs!

Ska ni flytta? gud va kul! Vart?

Jag älskar ju att flytta! Vill ju egentligen flytta lite till sommaren igen... (vår lägenhet är skitdyr, men än va vi trodde,.. o sen som sagt gillar jag flyttar! hahha, jag e psyko).

Olli jobbar fortfarande som butikschef!



PUSS

2012-03-03 @ 11:50:32
URL: http://carros.spotlife.se/
Postat av: Carroliten

OJ hahha. råkade posta din kommentar med :P

2012-03-03 @ 11:51:25
URL: http://carros.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0