Lugn söndag

Imorse var vi på gymmet å jävlar va jag körde skiten ur mig själv. Jag håller på med ett löpprogram för nybörjare eftersom jag inte kunnat springa på många år och idag var det det tuffaste hittills. Jag var absolut helt slut när jag hade sprungit/gått i 22 min. Sen körde jag rodd å styrketräning. Jävlar va slut jag blev. Men de känns skönt när man gjort det!

Efter gymmet åkte vi och veckohandlade å sen kom syster över för å hänga lite. Efter det har jag inte gjort mycket. Kollat på smash å bara tagit det lugnt. Imorrn är det skola igen. Ny vecka nya tag. Träning, skola. Plugga och jobba. Nånstans där ska man väl även få in vänner och sambon. Det kommer gå bra!

Ha nu en bra söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Carroliten

Jag trivs jättebra som lärare :) Men nu i början e de bara lite kämpigt med allt nytt, å nya läroplaner och allt. Men känns skönt att äntligen jobba. Men drömmen e att jobba med små barn åk F-3 som klasslärare :D. Trodde inte de med mig själv, har alltid sett mig på mellanstadie, men nu när jag är på mellanstadie vet jag hur rätt det är för mig att vara med dem minsta :)



Hur går det för dej? Är de svårt med engelskan? Hur många terminer har du nu kvar? :)



PUSS!

2012-02-27 @ 18:47:36
URL: http://carros.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0