Oväntad söndagsledighet

Hej å hå! Hur har helgen varit för er då? Här har den varit bra, jag jobbade igår och skulle ha jobbat idag men på grund av en tokig dubbelbokning så fick jag ledigt när jag kom för att öppna butiken. Skönt men jag förlorar ju en del välbehövliga slantar. Men men. Dagen har i alla fall varit jättebra, jag träffade Carro för en fika i solen på Djursholms torg, myspys! Sen åkte jag hem och städade balkongen, tog bort blommorna som inte tål kyla och ställde in utemöblerna. Kände att det började bli dags att acceptera att hösten har kommit. Så nu har våra fina pelargoner fått en ny plats inne i lägenheten över vintern ocg så får dom flytta ut igen nästa vår. Det blir bra de!!


Annars har helgen varit väldans trevlig. Igår var jag, Tpbbe å katterna hemma hos mamma å pappa där vi blev bjudna på god oxfilémiddag å farmor fick sin födelsedagspresent! Å i fredags blev jag medbjuden av min fina vän Bettan på ladies night och innan det var det fördrink på Volkswagens showroom inne i stan. Det blev en himlans massa vin å några cosmopolitans så man var ju rätt seg igår. Showen var väl inte direkt fantastisk men den var bra å Järvheden var kvällens stora överraskning, han var riktigt riktigt grym!
Tänkte visa en liten film från min ifån när martin stenmark å järvheden sjunger!


 

Nu får ni ha en trevlig söndagskväll så ses vi i veckan!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0