Snart måndag igen

Den här helgen har bara sprungit förbi. I fredags åt jag middag med mina finaste tjejer å drack en himlans massa rödvin (man mådde ju som man förtjänade igår!), vi spelade orangino å målade naglar å snackade en himla massa skit. En perfekt Tjejkväll!
Igår jobbade jag i fyra timmar å när jag kom hem hade Tobbe lagat en fantastisk middag. Vi firar nämligen två årsdag på tisdag! lammracks med kantarellsås å en grönsaksgeatäng blev det å såklart lite skumpa <3

Idag har vi storstädat hemma, gjort några ärenden å sen vara tagit det lugnt här hemma. Himla mysigt med fn nystädad lägenhet!!!

Nu är jag redo för en veckas stenhårt pluggande! Anna å jag ska fan ta mig spöa skiten ur den här tentan på fredag å sen åker vi till England å där kommer vi ha de så jäääävla Skojj!

Nu ska jag sova så jag vaknar fit for fight! God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0