Onsdag... tror jag

Jag e helt förvirrad när det gäller dagar just nu, jag har ingen aning om varför men så är det i alla fall. Trodde det var tisdag men tydligen e det onsdag, fattar ingenting. Tiden går så fort så man knappt inte hänger med. Snart e de sommarlov vilket känns helt jäkla bisarrt! Undrar vad jag ska göra på sommarlovet... tänkte kanske åka ner å hälsa på några av mina skåningar/inflyttade skåningar eftersom dom vägrar komma till storstaden å hälsa på (MORR!) vad sägs om det? Men mycket mer än så vet jag inte, det blir ju såklart gotland, men vi vet ju inte om mannen har jobb eller inte så de e svårt att planera. Vad ska ni göra?
Just nu står jag på jobbet å e arg för att de en retur när jag jobbat så hårt för att komma upp i lite försäljnings siffror (Morr igen!) Annars e de mest plugg som gäller just nu, började läsa didaktik i måndags, så otroligt mycket mer intressant än den jäkla pedagogiken. Men de e så galet mycket att läsa, igår beställde jag böcker för 1700:-, de e ju helt jävla sjukt. Inte konstigt att man e fattig när man e student eftersom de inte tillåter oss att ha mycket tid över till att jobba heller...
Nu ska jag sluta babbla... ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Jessie

JAAA KOOOM!!! Jag och Keyloth har pratat om att åka upp till Sthlm i sommar, så kanske kommer vi och hälsar på dig också :) PUSS

2011-05-04 @ 21:47:26
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0