Fina vänner

Igår hade jag fina vänner på besök! Det är så mysigt att träffas, vi träffas så sällan så när vi väl gör det måste vi verkligen catch up. Berätta allt som hänt unde det senaste året! Kicki bor I Göteborg med sin pojkvän och jobbar som ambulanssjukvårdare, det tycker jag är riktigt coolt eftersom det är någonting hon drömt om så länge jag har känt henne. Hon e så tuff den lilla blonda tösen!
Det blev god mat, massa vin, choklad och mycket skrattande. Det bästa receptet för en lyckad kväll alltså. Men fasen, det känns som jag druckit alldeles för mycket vin de senaste dagarna å det lär ju inte bli bättre nu över jul å nyår... får bli en vit period i början på det nya året!
När vi satt där å pratade så kom vi fram till att 2011 har varit ett riktigt jävla skitår! Det är inte bara jag och Tobbe som tycker det. Det verkar som att alla har haft det lite tufft under vissa perioder det här året. Vad beror det på egentligen? Hur har ditt år varit? Har du också haft det tufft? Nu satsar vi i varje fall på 2012. Det kommer bli ett sju helsikes år, det har jag bestämt! Det kommer hända massa bra saker, det känner jag!
Påminn mig förresten om att jag ska göra en liten återblick över 2011 innan nyår, det är så roligt att läsa nästa nyår!
Nu ska jag väl jobba tror jag!
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0