Det svämmar över

Känslorna är just nu minst sagt utanpå. Jag är så ofattbart lycklig över mitt liv. Min fina fina blivande man som behandlar mig och våra flickor som prinsessor. Som ställer upp i alla lägen och tar hand om oss på det allra finaste sättet. Jag är så oerhört lycklig att ha honom och att han är pappan till mina barn. Det känns som att hjärtat svämmar över just nu. Jag känner så mycket kärlek till Freja min fina stora flicka som är så duktig och fin med sin lillasyster, som är den coolaste lilla tjejen jag träffat. Hon snackar och upptäcker och sysselsätter sig själv hela tiden. När  hon skiner upp i sitt allra största leende och säger MAMMA då smälter jag och jag bara gråter av lycka. När Selma sover då saknar jag henne. Vill plocka upp henne, lägga henne på mitt bröst och bara snusa henne i nacken, andas in den där härliga doften av bebis. Min bebis. Vår fantastiska Selma, du kom och gjorde oss till en liten familj på fyra, underbara fina flicka, som vi älskar dig.

Ojojoj, tårarna bara sprutar. Av tacksamhet, av lycka. Av hormoner och trötthet. Att få barn är det finaste man kan vara med om. Ingenting kan likna sig vid det. 




Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag blir ju alldeles gråtig bara av att läsa vad du skriver <3 Är så himla glad över att du är så lycklig! Du förtjänar bara det allra bästa. Kramar <3

2015-04-13 @ 12:40:13
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0