Helgen

Helgen kom och gick och sjukstugan fortsätter. Freja var feberfri nästan hela dagen igår och idag men på eftermiddagen fick hon 39 grader igen och var helt slut. Jag tycker så synd om henne. Vår vanligtvis så energiska tjej har inte orkat göra ett dugg på hela helgen. Hon har bara legat i soffan eller någons famn och kollat på film. Min lilla skrutt. 

Nu hoppas jag att Selma klarar sig, jag tycker hon verkar lite skruttig men ingen feber än så länge...

När det här är över då ska vi hitta på något kul hela familjen det är vi värda!!!

Imorgon ska jag smita från sjukstugan en stund för att åka till fina Caroline som syr min brudklänning. Jag har hittat spetsen jag vill ha så nu ska vi börja! Så spännande :)

Min lilla gladfis som alltid har tungan ute :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0