Fars dag

Idag är det fars dag och självklart har barnen firat sin pappa. Han fick sovmorgon och jag och barnen ordnade frukost och tände ljus. Vid 9-tiden smög vi in och väckte honom med paket. Han hade önskat sig en morgonrock så tjejerna valde ut en mörkblå fin sådan och gav till sin fina pappa. Förutom fars dag så är det även den åttonde november och det datumet är mitt och tobbes datum. För sex år sedan frågade han chans på mig! Vi har alltså varit tillsammans i sex år idag. Vilka bra år alltså, de bästa i mitt liv, helt klart.

Min egen pappa firade vi lite igår här hemma med en riktigt god middag som Tobbe lagade. Högrev som stod i ugnen hela långa dagen och en magisk potatisgratäng, han kan laga mat min fästman.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0